مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 13:402023-09-05اقتصادي

فارس من| زمان انتخاب واحد دانشجویان و غولی با عنوان «افزایش شهریه»


زمان انتخاب واحد که می رسد، طاعون پرداخت شهریه به جان دانشجویان می افتد، برخی دانشجویان دانشگاه آزاد هم این روزها از افزایش شهریه این دانشگاه گلایه دارند.

- گروه دانشگاه خبرگزاری فارس ـ  زمان انتخاب واحد که می رسد، طاعون پرداخت شهریه به جان دانشجویان می افتد، از زمانی که دانشگاه برای انتخاب واحد اطلاع رسانی می کند تا پرداخت شهریه استرس بر دانشجویان حاکم می شود و آن ها افزایش شهریه را غیرمنطقی می دانند.

طبق روال همیشه موضوعات مطرح شده در سامانه فارس من را پیگیری کردیم و این بار  برخی کاربران سامانه فارس من با ثبت پویشی خواستار کاهش شهریه دانشگاه آزاد شدند.

این کاربران در پویش خود آوردند: علت افزایش شهریه دانشگاه آزاد چیست؟ علی رهبری سردبیر پویش فارس من در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس می گوید: تا سال پیش این اتفاق نمی افتاد که بین ترم افزایش شهریه را داشته باشیم ولی از پارسال این اتفاق می افتد و یک پیش پرداخت انجام می دهیم و ما بین آن با عنوان های مختلف شهریه را اضافه می کنند.

در ترم تابستان که 8 واحد برداشتم، دو میلیون و صد تومان شهریه پرداختم و وقتی امتحان دادم روز بعد آن به سایت رفتم تا نمرات را چک کنم و عنوان شده بود شما بدهکار هستید! وی ادامه می دهد: به سایت آموزشیار رفتم و دیدم نوشته است، 700 هزار تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| زمان انتخاب واحد دانشجویان و غولی با عنوان «افزایش شهریه»

فارس من| زمان انتخاب واحد دانشجویان و غولی با عنوان «افزایش شهریه»